Informácie o pracovnej ponukePoskytovanie HR podpory zamestnancom v nemeckom a anglickom jazykuRiešenie otázok počas celého „employee life cycle“ s využitím interných návodov a procesovPrevzatie zodpovednosti za každú požiadavku - od prijatia až po jej vyriešenie s dôrazom na profesionálny a priateľský prístupIdentifikácia možností na zlepšenie procesov a podporných materiálovEfektívna komunikácia so zamestnancami (ústne aj písomne)Zbieranie spätnej väzby a prispievanie k zvýšeniu kvality HR služiebPracovať budeš na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkovPožiadavky na zamestnancaNemecký aj anglický jazyk na úrovni min. B2Skúsenosti v oblasti administratívy, zákazníckeho servisu, call centra alebo HRSchopnosť fungovať v medzinárodnom tíme a prispôsobiť sa rôznym kultúramFlexibilitu a chuť pracovať v dynamickom prostredíVýborné komunikačné, organizačné a analytické schopnostiPožadované vzdelanie
Stredoškolské s maturitou
Vysokoškolské I. stupňa
Vysokoškolské II. stupňa
Benefity práce100 % homeoffice - pracuj z pohodlia domovaPríplatky za nadčasy, sviatky a víkendové smenyMožnosť osobnostného aj kariérneho rastu v rámci svetovej eCommerce spoločnostiFlexibilný pracovný čas a podpora work-life balanceInformácie o spoločnostiPatríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002. Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín - uchádzačov a zamestnávateľov. Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.