
Rozbehni svoju kariéru a pracuj ako HR Support/Assistant s nemčinou
- Slovensko
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Byť prvým kontaktným bodom pre našich zamestnancov - prevezmeš každú požiadavku a dotiahneš ju do úspešného konca
- Zabezpečiť rýchle a kvalitné riešenie otázok, pričom dôraz kladieme na výnimočný zákaznícky prístup
- Všímať si medzery v procesoch a materiáloch, ktoré zamestnanci používajú - ak niečo nefunguje, budeme radi, keď to pomôžeš zlepšiť
- Komunikovať (ústne aj písomne) so zamestnancami počas celého ich „životného cyklu“ - od nástupu až po odchod
- Aktívne zbierať spätnú väzbu a navrhovať riešenia, ktoré posunú naše HR služby na vyššiu úroveň
- Práca na rotujúce zmeny, vrátane víkendov a štátnych sviatkov
- Anglický a nemecký jazyk na úrovni B2 pre dennú komunikáciu v oboch jazykoch
- Prax v administratíve, zákazníckeho servisu/call centra, prípadne v HR
- Zvládať pracovať v medzinárodnom dynamickom tíme, s rešpektm k rôznym kultúram
- Samostatnosť, proaktivita, flexibilita s dôrazom na výborný time manažment
- Silné komunikačné, interpersonálne a analytické schopnosti
- Chceš zlepšovať veci okolo seba a prinášať nové nápady
- Stredoškolské s maturitou
- Nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- Vysokoškolské I. stupňa
- Vysokoškolské II. stupňa
- Prácu, ktorá má zmysel - budeš skutočnou oporou pre našich zamestnancov
- Otvorenú medzinárodnú kultúru, možnosť sa zlepšiť v jazykoch
- Osobnostný aj kariérny rozvoj v globálnej e-commerce spoločnosti
- Stabilné zázemie a flexibilný pracovný čas
- 100% homeoffice
- Príplatky za nadčasy, sviatky a víkendy ktoré navýšia tvoj plat