Pracovné ponuky v EMA – Development and Mobility Agency
EMA - Development and Mobility Agency
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 800 - 3 200 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Zamestnávateľ: EMA - Development and Mobility Agency
Miesto práce: Nivy Tower, Mlynské nivy 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru: Plný úväzok, Príkazná zmluva, Mandátna zmluva – živnosť
Trvanie pracovného pomeru: 9 mesiacov
Termín nástupu: 01.06.2022 (ASAP)
Celková mzda: 2.800 – 3.200 EUR/mesiac (brutto)Agentúra EMA hľadá do svojho tímu Training & HR Specialist so skúsenosťami s realizáciou medzinárodných projektov.Informácie o organizácii:EMA - Development and Mobility Agency je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid, Európskou komisiou a U.S. Department of State.Informácia o projekte:Cieľom projektu ´Digitálne talenty´ je pracovná mobilita medzi Slovenskom a Moldavskom v sektore informačných a komunikačných technológií a podpora rozvoja vzájomnej spolupráce oboch krajín. Projekt trvá 32 mesiacov a realizuje sa v partnerstve s vládnymi inštitúciami MZVaEZ SR, MIRRI SR, Digitálnou koalíciou SR, akademickou sférou a súkromným IKT sektorom - spoločnosťami ESET, ORANGE, IBM, Soitron a ďalšie.Náplň práce a zodpovednosti:Pod vedením projektového manažéra bude Training & HR Specialist zodpovedať za:
- plánovanie, prípravu a realizáciu aktivít projektu na Slovensku a v Moldavsku,
- realizáciu informačných seminárov (pred-odchodovej, po-príchodovej orientácie) pre účastníkov programu mobility a kurzov medzi-kultúrnych kompetencií pre zamestnávateľov,
- prípravu a realizáciu aktivít súvisiacich s náborom, prihlásením sa do programu a výberového procesu; kontrolu a skríning zaslaných žiadosti, posúdenie či kandidáti spĺňajú kritéria pre zaradenie do programu,
- odbornú asistenciu pri zabezpečení príchodu moldavských talentov na Slovensko (asistencia účastníkom programu v procese vybavovania povolenia na pobyt; poskytovanie informácií a poradenstva účastníkom programu počas pobytu na Slovensku – ubytovanie, služby, asistencia pri styku s úradmi štátnej a verejnej správy a iné),
- výber dodávateľov a koordinácia realizácie jazykových a odborných kurzov po príchode na Slovensko,
- prípravu komunikačných a informačných materiálov a PR výstupov projektu,
- podpora slovenských zamestnávateľov pri mentoringu účastníkov programu mobility na pracovisku,
- monitoring aktivít, ktoré v projekte realizujú projektoví partneri na Slovensku a v Moldavsku
- prípravu obsahových správ v spolupráci s projektovým tímom a projektovými partnermi,
- zabezpečenie, vyhotovenie, zber, kontrolu a archiváciu projektovej a podpornej dokumentácie k žiadostiam o platbu v spolupráci s finančným manažérom,
- analýzu a spracovanie informácií súvisiacich s témami zahraničnej študentskej a pracovnej mobility
- v koordinácii s riaditeľom EMA zastupovanie organizácie na národných a medzinárodných podujatiach a konferenciách,
- realizácia služobných ciest na Slovensku a v zahraničí,
- odborná asistencia pri príprave nových projektov organizácie,
- iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
- vysokoškolské vzdelanie, prednostne v oblasti medzinárodných vzťahov, ekonómie, a riadenia procesov alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti riadenia a implementácie projektov,
- minimálne 5 a viac rokov skúseností s realizáciou medzinárodných projektov,
- minimálne 4 a viac rokov riadiacej praxe a skúseností na podobnej pozícii, ideálne so skúsenosťou s riadením a realizáciou projektov v oblasti študentskej a pracovnej mobility a/alebo medzinárodného rozvoja,
- skúsenosti s prípravou a realizáciou seminárov a školení,
- skúsenosti s náborom a výberom a skríningom kandidátov na IT pozície,
- znalosť neziskového prostredia a skúsenosti v oblasti ľudských zdrojov výhodou,
- pokročilá úroveň počítačovej gramotnosti, pokročilá znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word), emailové a komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom),
- schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku - úroveň C1,
- vodičský preukaz B.
- logické a analytické uvažovanie,
- zmysel pre detail, dobrý time manažment a organizácia práce,
- doručovanie výsledkov v stanovených termínoch,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy; výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- záujem o aktivity a činnosti organizácie.
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej organizácii a spolupráca so skúseným projektovým tímom,
- možnosť získať skúsenosti s finančným riadením projektov financovaných rôznymi donormi,
- príjemné kancelárske priestory v HUBHUB, Nivy Tower
- možnosť flexibilného pracovného času a v prípade potreby možnosť práce z domu vo vybrané dni v pracovnom týždni na základe dohody.
Zamestnávateľ: EMA - Development and Mobility Agency
Miesto práce: Nivy Tower, Mlynské nivy 5, Bratislava
Druh pracovného pomeru: Práca na skrátený úväzok, 100h/mesiac, Príkazná zmluva, Mandátna zmluva – živnosť
Trvanie pracovného pomeru: 5 mesiacov
Termín nástupu: 01.06.2022 (ASAP)
Celková mzda: 1.800 – 2.000 EUR/mesiac (brutto), výška mzdy závisí od skúseností uchádzača.Agentúra EMA hľadá do svojho tímu Finance & Administrative Specialist so skúsenosťami z finančného a administratívneho riadenia medzinárodných projektov.Informácie o organizácii:EMA - Development and Mobility Agency je mimovládna organizácia aktívna v oblasti študentskej a pracovnej mobility a medzinárodnej rozvojovej pomoci. Projekty na ktorých EMA pracuje, sú zamerané na zahraničnú študentskú a pracovnú mobilitu prioritne v sektore IKT. Projekty EMA sú financované Ministerstvom zahraničných vecí a európskych záležitostí SR cez rozvojovú pomoc SlovakAid, Európskou komisiou a U.S. Department of State.Informácia o projekte:Cieľom projektu ´Digitálne talenty´ je pracovná mobilita medzi Slovenskom a Moldavskom v sektore informačných a komunikačných technológií a podpora rozvoja vzájomnej spolupráce oboch krajín. Projekt trvá 32 mesiacov a realizuje sa v partnerstve s vládnymi inštitúciami MZVaEZ SR, MIRRI SR, Digitálnou koalíciou SR, akademickou sférou a súkromným IKT sektorom - spoločnosťami ESET, ORANGE, IBM, Soitron a ďalšie.Náplň práce a zodpovednosti:Pod vedením riaditeľa a finančného manažéra bude Finance & Administrative Specialist zodpovedať za administratívne a finančné procesy organizácie:
- komunikácia s partnermi projektu v súvislosti so zabezpečením povinnej podpornej dokumentácie k výdavkom v rámci pravidelného finančného reportingu,
- kontrola a analýza partnermi predloženej dokumentácie a posúdenie ich súladu s pravidlami donora,
- administratívne spracovanie žiadostí o platbu v spolupráci s finančným manažérom organizácie,
- príprava prehľadu zmlúv externých dodávateľov služieb a fakturovaných hodín v súlade s platnými zmluvami,
- príprava zmlúv a dodatkov externých dodávateľov služieb organizácie,
- spracovanie objednávok a obstarávaní v súlade s interným predpisom organizácie,
- monitoring, zabezpečenie, inventarizácia a údržba kancelárskeho vybavenia a zabezpečenie kancelárskych potrieb v súlade s potrebami organizácie,
- archivácia účtovnej a projektovej dokumentácie,
- kontrola cestovných príkazov, vyúčtovaní služobných ciest a k tomu prislúchajúcich podkladov,
- kontrola dochádzky a súvisiacich výkazov práce na jednotlivé projekty,
- iné aktivity vyplývajúce z povahy pracovnej pozície.
- vysokoškolské vzdelanie I. alebo II. stupňa v oblasti účtovníctva, administratívy, ekonómie alebo alternatívnej kombinácie relevantných školení a skúseností v oblasti účtovníctva, administratívy alebo financií,
- minimálne 4 roky skúseností v oblasti administratívy a financií,
- skúsenosti s finančným manažmentom EÚ projektov je výhodou,
- znalosť neziskového prostredia alebo operačných programov EÚ je výhodou,
- minimálne 1 rok skúseností s verejným obstarávaním v zmysle slovenskej legislatívy resp. skúseností s obstarávaním v súlade s pravidlami zahraničných donorov,
- pokročilá úroveň počítačovej gramotnosti, pokročilá znalosť aplikácií MS Office (MS Excel, MS Word), emailové a komunikačné platformy (MS Teams, Webex, Zoom),
- schopnosť komunikovať slovom a písmom v anglickom jazyku - úroveň C1,
- vodičský preukaz B.
- logické a analytické uvažovanie,
- zmysel pre detail, dobrý time manažment a organizácia práce,
- doručovanie výsledkov v stanovených termínoch,
- výborné organizačné a komunikačné schopnosti,
- aktívny a iniciatívny prístup, osobné nasadenie,
- schopnosť analyzovať a riešiť problémy,
- záujem o aktivity a činnosti organizácie.
- práca v dynamicky sa rozvíjajúcej organizácii a spolupráca so skúseným projektovým tímom,
- možnosť získať skúsenosti s finančným riadením projektov financovaných rôznymi donormi,
- príjemné kancelárske priestory v HUBHUB, Nivy Tower
- možnosť flexibilného pracovného času a v prípade potreby možnosť práce z domu vo vybrané dni v pracovnom týždni na základe dohody.
EurActiv