Pracovné ponuky v Mestskej časti Bratislava-Petržalka

  • Petržalka, Bratislava
  • 1 300 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Administratívny/a pracovník/čka sekretariátu starostu a prednostuMiesto práce: Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Mzdové podmienky (brutto): 1 300 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á,
ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
  • Radi by ste sa stali pravou rukou nášho pána starostu?
  • Máte vycibrené organizačné a komunikačné schopnosti?
  • Chceli by ste doniesť nové nápady na zlepšenie a prispievať k pozitívnym vzťahom a dobrej nálade v práci?
  • Ústretovosť, príjemné vystupovanie a praktickosť sú súčasťou vášho každodenného fungovania?
  • Radi by ste prispeli ku kultúrnejšiemu a teda lepšiemu životu v našej Petržalke?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
  • zabezpečenie agendy sekretariátu starostu a prednostu,
  • vedenie termínov rokovaní starostu – najmä operatívnych porád starostu, vyhotovovanie – záznamov zo stretnutí, kontrola plnenia úloh zadaných starostom a prednostom,
  • podpora pri príprave podkladov pre stretnutia a rokovania starostu a prednostu,
  • vedenie evidencie pošty starostu a prednostu, a podľa pokynov zabezpečuje jej rozdelenie a vybavenie,
  • zabezpečenie súčinnosti pri prenášaní, plnení a kontrole plnenia úloh vyplývajúcich pre starostu alebo mestskú časť z uznesení mestského zastupiteľstva a jeho orgánov,
  • zabezpečenie evidencie a vybavovanie sťažností a petícií,
plnenie a zabezpečenie splnenia ďalších úloh, ktoré vyplývajú z riadiacej pôsobnosti a funkcie starostu a prednostu,Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj taktoPracovať budete priamo v budove miestneho úradu na Kutlíkovej 17. Vašou každodennou prácou bude prevádzka sekretariátu, zodpovednosť za manažovanie stretnutí a uvádzanie návštev. Budete evidovať požiadavky zamestnancov a ich riešenie, prípadne zadávať požiadavky na príslušné oddelenia. Vašou zodpovednosťou bude tiež zabezpečenie plnenia úloh a spisovej agendy starostu a prednostu, evidencia spisov a koordinácia s ostatnými oddeleniami. Pri prijímaní pracovných návštev bude Vašou úlohou príprava kávy, čaju, bežných nápojov, prípadne občerstvenia. Stanete sa hlavným bodom kontaktu pre všetky záležitosti interné aj externé.Zamestnanecké výhody, benefity
  • 5 dní dovolenky navyše
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1 roku)
  • dochádzkový bonus do výšky 70 Eur mesačne
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
  • motivačný list kde nám napíšete aj Prečo chcete pracovať pre mestskú časť Bratislava-Petržalka?
  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 31. marca 2022 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail . Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • stredoškolské s maturitou
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: všeobecné, administratíva
Počet rokov praxe: verejnej správy je výhodouOsobnostné predpoklady a zručnosti
Kvalifikačné a osobnostné predpoklady, ktoré zvýšia vaše šance v Petržalke uspieťNáš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať ukončené minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou. Mal/a by mať skúsenosti s administratívnou prácou, ovládať prácu s počítačom, nástrojmi balíka Microsoft Office. Od nášho nového kolegu alebo kolegyne očakávame aktívny a pozitívny prístup k práci a ochotu učiť sa nové veci. Uvítame motivovaného, pozitívneho a proaktívneho človeka ktorý je zároveň flexibilný, samostatný a tímový hráč. Samozrejmosťou je príjemné a reprezentatívne vystupovanie a komunikačné schopnosti na vysokej úrovni. Prečo máte byť práve Vy náš nový kolega/kolegyňa? Predstavte nám motiváciu pracovať pre Mestskú časť Bratislava-Petržalka.K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
  • stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie
  • práca s PC a softvérom: Excel, Word, Outlook a pod.
  • skúsenosť s prácou vo verejnej správe je výhodou
  • výhodou je vodičský preukaz skupiny B
  • komunikatívnosť, spoľahlivosť, precíznosť a flexibilita
  • bezúhonnosť a vysoké morálne i hodnotové zásady
  • znalosť cudzieho jazyka (AJ, NJ) je výhodou
Pracovník/čka matriky a ohlasovne pobytuMiesto práce: Kutlíkova, Petržalka
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Mzdové podmienky (brutto): 1 000 EUR/mesiacNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z otázok nižšie odpoviete ÁNO
  • Pracujete rád/a s ľuďmi a nerobí vám problém empaticky vysvetľovať aj pomerne komplikované otázky?
  • Ste kreatívny/a máte radi, keď je okolo vás rušno i živo a radosť z dobrej vykonanej práce vám vždy stojí za to?
  • Obľubujete vo všetkom poriadok, dodržiavate termíny a plánujete veci vopred, lebo viete, že to šetrí čas?
Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať
  • Osvedčovanie odpisov listín a podpisov na listinách podľa osobitného zákona.
  • Osvedčovanie podpisov na listinách u imobilných občanov mimo úradu v rámci Bratislava-Petržalka.
  • Vedenie evidencie pobytu občanov a zaznamenávanie údajov o hlásení pobytu do centrálneho registra obyvateľov v elektronickej forme.
  • Vydávanie potvrdení o evidovanom pobyte občanom SR a právnickým osobám a fyzickým pre použitie v rámci Slovenskej republiky i v cudzine.
  • Administratívne práce v súvislosti s denno-denným chodom petržalskej matriky.
Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj taktoZákladňu pre svoju prácu nájdete v budove nášho miestneho úradu na Kutlíkovej ulici. V rámci pracovného dňa príde rad na bežnú administratívu a okrem nej budete odpovedať aj na rôzne otázky občanov a snažiť sa im zjednodušiť vybavovanie potrebných dokladov pri naozaj príjemných, ale aj ťažkých životných udalostiach. Na konci dňa tak budete môcť mať super pocit, že ste prispeli k lepšiemu životu ľudí v Petržalke.Zamestnanecké výhody, benefity
  • 5 dní dovolenky navyše
  • mobilný telefón s neobmedzenými volaniami
  • príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1 roku)
  • dochádzkový bonus do výšky 70 Eur mesačne
  • stabilná práca v prívetivom kolektíve
  • potrebné školenia a kurzy
  • samozrejme príspevok na stravovanie
  • a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy
Informácie o výberovom konaní
Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám do Petržalky poslať
  • štruktúrovaný profesijný životopis
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní
Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať minimálne do 31. marca 2022 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail . Vopred všetkým ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Ďakujeme za pochopenie a držíme palce.Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním: stredoškolské s maturitouOsobnostné predpoklady a zručnosti
Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať prax v oblasti administratívnej práce, výhodou je prax v oblasti vo verejnom sektore, ale nie je to podmienkou. Dôležité je stredoškolské vzdelanie s maturitou, po zaškolení bude mať náš nový kolega/yňa možnosť vykonať štátnu skúšku zo znalosti vedenia matrík podľa zákona o matrikách. Jeho/jej dôležitými vlastnosťami by mali byť tiež odbornosť, samostatnosť, schopnosť vidieť veci komplexne a nebáť sa učiť ani z vlastných chýb. A v neposlednom rade dodáme, že frázy ako spolupráca, trpezlivosť a prioritizácia, či zodpovednosť nie sú u nás na iba frázami.K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať
  • stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • prax v administratíve výhodou
  • skúsenosť s prácou vo verejnej správe je výhodou
  • tímovosť, trpezlivosť, stanovenie priorít
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Pracovné ponuky v Mestskej časti Bratislava-Petržalka

    • Petržalka, Bratislava
    • 1 200 € za mesiac
    Odborný/á referent/ka na správu miestneho majetku Miesto práce: Miestny úrad Petržalka, Kutlíkova, Petržalka Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: dohodou Mzdové…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Pracovné ponuky v Mestskej časti Bratislava-Petržalka

    • Petržalka, Bratislava
    • 1 700 € za mesiac
    Vedúci/a referátu predbežnej právnej ochrany a podnikateľských činností Miesto práce: Kutlíkova, Petržalka Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: ihneď / po dohode…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Pracovné ponuky v Mestskej časti Bratislava-Petržalka

    • Petržalka, Bratislava
    • 1 300 € za mesiac
    Odborný/á referent/ka organizačných vecí Miesto práce: Kutlíkova, Petržalka, Slovensko, Bratislava (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru: plný úväzok T…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť