Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky: Radca
Ministerstvo vnutra Slovenskej republiky
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
- Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku.
- V PO 2014 - 2020 sa podieľa na implementácii Operačného programu Efektívna verejná správa na úrovni Riadiaceho orgánu; vykonáva hlavné činnosti ako asistent / zamestnanec zodpovedný za administratívnu podporu.
- Vykonáva samostatné odborné činnosti v oblasti plnenia úloh a aktivít odboru operačného programu efektívna verejná správa sekcie európskych programov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, najmä:
- zabezpečenie informačnej, organizačnej, evidenčnej a administratívnej agendy a práce sekretariátu riaditeľa odboru,
- organizácia denného programu, návštev a porád riaditeľa odboru; samostatne zhotovuje záznamy z rokovaní a porád odboru a vykonáva kontrolu plnenia úloh a záverov z rokovaní a porád (vecné a časové),
- komplexné zabezpečenie správy registratúry a archívnictva organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom - vedie denník registratúrnych záznamov podľa právnych predpisov a v súlade s príslušnou internou právnou úpravou,
- vybavovanie korešpondencie a písomností podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
- spracovanie, triedenie a zápis údajov podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
- vedenie evidencie, záznamov, protokolov, prehľadov a iných informácií organizačného útvaru,
- podieľa sa na vypracovávaní analytických a koncepčných dokumentov týkajúcich sa implementácie projektov technickej pomoci pre OPEVS v PO 2014 – 2020.
- Predpokladany vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
- spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
- ovládanie štátneho jazyka
- bezúhonnosť
- najmä samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti;
- skúsenosti z oblasti hospodárskej korešpondencie a správy registratúry;
- ovládanie práce s PC, internetom a emailovým klientom; MS Office,
- znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov a právnych predpisov v príslušnom odbore štátnej služby, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18 /2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších;
- znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
- Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
- Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
- Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
- Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
V elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní. V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.Bez autentifikácie (bez použitia eID karty): v tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom. Po autentifikácii (s použitím eID karty): v tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.Informácie o výberovom konaníDátum vyhlásenia výberového konania: 07.09.2018Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: 14.09.2018Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe:Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe: Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad, Pribinova 2 812 72 Bratislava – mestská časť Staré MestoPredpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: október 2018Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania: Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 BratislavaSpôsob vykonania výberového konania: písomná časť a ústna časťKontaktná osobaMeno: JUDr. Janka Borušovičová
Telefónne číslo: +421250944346*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv