Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky: Radca

Ministerstvo vnutra Slovenskej republiky

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Výberové konanieIdentifikátor výberového konania: VK/2018/5850Služobný úrad: Ministerstvo vnútra Slovenskej republikySídlo služobného úradu: Pribinova 2, Bratislava – mestská časť Staré Mesto 812 72Druh výberoveho konania: vonkajšie výberové konanieVymedzenie okruhu uchádzačov, pre ktorých sa vyhlasuje výberové konanie: štátni zamestnanci všetkých služobných úradov a občania podľa § 2 zákona o štátnej službe, ktorí sa uchádzajú o prijatie do štátnej službyPočet obsadzovaných miest: 1Informácie o obsadzovanom štátnozamestnaneckom miesteOrganizačný útvar: odbor operačného programu efektívna verejná správa sekcie európskych programovOdbor štátnej služby: 1.03 – Medzinárodná spolupráca, finančné prostriedky Európskej únieObsadzované štátnozamestnanecké miesto vo funkcii: radcaDruh štátnej služby: stála štátna službaNajnáročnejšia činnosť:
  • Samostatná odborná činnosť vo vymedzenom úseku.
Bližšie určená najnáročnejšia činnosť:
  • V PO 2014 - 2020 sa podieľa na implementácii Operačného programu Efektívna verejná správa na úrovni Riadiaceho orgánu; vykonáva hlavné činnosti ako asistent / zamestnanec zodpovedný za administratívnu podporu.
  • Vykonáva samostatné odborné činnosti v oblasti plnenia úloh a aktivít odboru operačného programu efektívna verejná správa sekcie európskych programov Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, najmä:
  • zabezpečenie informačnej, organizačnej, evidenčnej a administratívnej agendy a práce sekretariátu riaditeľa odboru,
  • organizácia denného programu, návštev a porád riaditeľa odboru; samostatne zhotovuje záznamy z rokovaní a porád odboru a vykonáva kontrolu plnenia úloh a záverov z rokovaní a porád (vecné a časové),
  • komplexné zabezpečenie správy registratúry a archívnictva organizačného útvaru v súlade s platným registratúrnym poriadkom - vedie denník registratúrnych záznamov podľa právnych predpisov a v súlade s príslušnou internou právnou úpravou,
  • vybavovanie korešpondencie a písomností podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
  • spracovanie, triedenie a zápis údajov podľa pokynov nadriadeného vedúceho zamestnanca a podľa všeobecných právnych predpisov a nariadení,
  • vedenie evidencie, záznamov, protokolov, prehľadov a iných informácií organizačného útvaru,
  • podieľa sa na vypracovávaní analytických a koncepčných dokumentov týkajúcich sa implementácie projektov technickej pomoci pre OPEVS v PO 2014 – 2020.
Pravidelné miesto výkonu štátnej služby: Bratislava – mestská časť Staré MestoProfil uchádzača
  • Predpokladany vek najmenej 18 rokov a menej ako 65 rokov
  • spôsobilosť na právne úkony v plnom rozsahu
  • ovládanie štátneho jazyka
  • bezúhonnosť
Bezúhonnosť sa preukazuje odpisom registra trestov: NieKvalifikačné predpokladyVzdelanie: úplné stredné všeobecné vzdelanie alebo úplné stredné odborné vzdelaniePožiadavkyNa obsadzovanom mieste môže štátnu službu vykonávať len štátny občan Slovenskej republiky: NieVyžaduje sa zdravotná spôsobilosť: NieVyžaduje sa ovládanie cudzieho jazyka: Anglický (B1 - Úroveň mierne-pokročilá)Vyžaduje sa oprávnenie na oboznamovanie sa s utajovanými skutočnosťami: nevyžaduje saĎalšie požiadavky:
  • najmä samostatnosť, svedomitosť, spoľahlivosť, schopnosť pracovať pod tlakom, komunikačné zručnosti;
  • skúsenosti z oblasti hospodárskej korešpondencie a správy registratúry;
  • ovládanie práce s PC, internetom a emailovým klientom; MS Office,
  • znalosti všeobecne záväzných právnych predpisov a právnych predpisov v príslušnom odbore štátnej služby, osobitne znalosti Ústavy Slovenskej republiky (č. 460/1992 Zb. v znení neskorších predpisov), zákona č. 575/2001 Z. z. o organizácii činnosti vlády a organizácii ústrednej štátnej správy v znení neskorších predpisov, zákona č. 211/2000 Z. z. o slobodnom prístupe k informáciám v znení neskorších predpisov, zákona č.18 /2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 215/2004 Z. z. o ochrane utajovaných skutočností, zákona č. 55/2017 Z. z. o štátnej službe a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov a ďalších;
  • znalosti v oblasti Európskej únie a fungovania jej štruktúr.
Zoznam požadovaných dokumentov
  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaná)
  • Profesijný štruktúrovaný životopis (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  • Motivačný list (v listinnej podobe vlastnoručne podpísaný)
  • Čestné vyhlásenie o bezúhonnosti (v listinnej podobe vlastnoručne podpísané)
  • Kópia dokladu o dosiahnutí požadovaného stupňa vzdelania alebo vyššieho stupňa vzdelania, ako je vysvedčenie, diplom alebo iný rovnocenný doklad; pri dokladoch o vzdelaní, ktoré vydala uznaná vzdelávacia inštitúcia podľa právnych predpisov členského štátu Európskej únie, štátu, ktorý je zmluvnou stranou Dohody o Európskom hospodárskom priestore a Švajčiarskej konfederácie alebo tretieho štátu, aj rozhodnutie podľa osobitného predpisu
Uchádzač môže podať žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe. V tomto prípade je potrebné, aby uchádzač uviedol v žiadosti a na obálku identifikátor výberového konania, na ktoré sa prihlasuje.
V elektronickej podobe prostredníctvom portálu výberových konaní. V tomto prípade uchádzač neprikladá ako samostatné prílohy tie požadované čestné vyhlásenia, ktoré sú už súčasťou žiadosti o zaradenie do výberového konania v elektronickej podobe.Bez autentifikácie (bez použitia eID karty): v tomto prípade je však uchádzač povinný doručiť služobnému úradu žiadosť a ďalšie požadované dokumenty aj v listinnej podobe najneskôr v deň výberového konania pred jeho uskutočnením, inak služobný úrad na jeho žiadosť neprihliadne. Povinnosť doručiť žiadosť a ďalšie požadované dokumenty sa považuje za splnenú dňom ich prevzatia služobným úradom. Po autentifikácii (s použitím eID karty): v tomto prípade sa nevyžaduje doručenie žiadosti a ďalších požadovaných dokumentov služobnému úradu aj v listinnej podobe.Informácie o výberovom konaníDátum vyhlásenia výberového konania: 07.09.2018Termín na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi: 14.09.2018Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v elektronickej podobe:Miesto na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími požadovanými dokumentmi v listinnej podobe: Ministerstvo vnútra SR personálny odbor sekcia personálnych a sociálnych činností a osobný úrad, Pribinova 2 812 72 Bratislava – mestská časť Staré MestoPredpokladaný termín uskutočnenia výberového konania: október 2018Predpokladané miesto uskutočnenia výberového konania: Ministerstvo vnútra SR Pribinova 2 BratislavaSpôsob vykonania výberového konania: písomná časť a ústna časťKontaktná osobaMeno: JUDr. Janka Borušovičová
Telefónne číslo: +421250944346*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv