
HR Assistant
- Bratislava, Bratislavský kraj
- Trvalý pracovný pomer
- Čiastočný úväzok
- Príprava a kontrola mzdových podkladov. Mzdy sú spracovávané externou mzdovou spoločnosťou, avšak je potrebné zabezpečiť presné a včasné dodanie mzdových vstupov zamestnancov v súlade s harmonogramom, internými smernicami a lokálnou legislatívou.
- Administrácia ročných zúčtovaní dane od komunikácie so zamestnancami, mzdové poradenstvo, zbieranie žiadostí a následná distribúcia výstupov z ročného zúčtovania zamestnancom.
- Podpora pre zamestnancov/manažérov: riešenie nezrovnalostí v mzdových a zamestnaneckých údajoch, riešenie otázok a problémov zo strany zamestnancov, manažérov a iných zainteresovaných strán.
- Vedenie a správa osobných zložiek zamestnancov.
- Príprava a vytvorenie elektronických zložiek zamestnancov v internom systéme zamestnávateľa a kontrola/evidencia pracovnoprávnych dokumentov.
- Zadávanie a údržba údajov v internom systéme zamestnávateľa, evidencia a kontrola zmien.
- Stredoškolské alebo vysokoškolské vzdelanie ekonomického smeru.
- Minimálne 3-ročná prax v oblasti vedenia mzdovej agendy a personalistiky.
- Zmysel pre detail, analytické schopnosti, komunikatívnosť.
- Anglický jazyk na úrovni minimálne B1.
- Práca v medzinárodnej spoločnosti so silným zázemím
- Flexibilný pracovný čas
- Možnosť ďalšieho odborného a osobnostného rozvoja a školení
- Možnosť kariérneho rastu v rámci regiónu
- Občerstvenie na pracovisku
- Finančná odmena za odporúčanie nového kolegu