Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť: Office manažér/ka
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 850 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 850 EUR/mesiac. Mzda po skúšobnej dobe od 1850 eur, v závislosti od skúseností a kvalít uchádzača. Možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významné. Kvalitu uchádzača vieme férovo oceniť.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu KRRZ a organizačné a administratívne zabezpečenie činností členov Rady pre rozpočtovú zodpovednosťNa oddelení budú celkom 2 osoby, pričom je možné ich doplnenie o brigádnika (študenta) na vopred zadefinované výpomoci.Pozícia je čiastočne manažérskeho typu, t.j. úspešný uchádzač bude disponovať právomocami zorganizovať chod sekretariátu, budú mu pridelené oprávnenia podpisovať vybrané dokumenty v mene inštitúcie. Na druhej strane, musí byť zabezpečená zastupiteľnosť, a teda musí vedieť vykonávať všetky nižšie uvedené činnosti, ale očakáva sa primerané prerozdelenie agendy medzi zamestnancami oddelenia.Náplňou práce na tejto pozícii bude vykonávanie, resp. zabezpečenie nasledujúcich činnosti:Administratívne:
- Evidencia dochádzky zamestnancov a stravných lístkov
- Spravovanie kalendárov a pošty, návrh korešpondencie a reagovanie na telefónne hovory
- Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely, evidencia zmlúv
- Administrácia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
- Administrácia a asistencia pri BOZP, OPP a ZS
- Administrácia mobilných hlasových a dátových služieb (aktivácia, zúčtovanie)
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku, vrátane ich prideľovania oprávneným osobám.
- Evidencia a správa majetku
- Práca s portálom právnych predpisov
- Organizovanie domácich a zahraničných služobných ciest a školení, ktoré zahŕňa: cestovné a hotelové rezervácie, žiadosti o víza, spracovanie vyúčtovania výdavkov, a iné následné akcie
- Zabezpečenia občerstvenia pre návštevy, základná obsluha počas návštev (podanie kávy, čaju, vody)
- Personalistika, príprava pracovných zmlúv a dodatkov; sledovanie legislatívy v tejto oblasti
- GDPR agenda
- Zákon č.211/200 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám
- Komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi kancelárie rady
- Príprava zmlúv pre poskytovateľov služieb
- Príprava rozpočtu KRRZ, sledovanie čerpania, komunikácia s Ministerstvom financií SR, audítormi, kontrolnými orgánmi, výročné správy
- Asistovanie pri príprave verejného obstarávania a obsluha elektronického kontraktačného systému (EKS) a portálov EVO a CRZ
- Vypracovávanie interných predpisov
- V spolupráci s komunikačným oddelením Organizácia teambuildingov a interných podujatí zamestnancov kancelárie rady, organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, ktoré zahŕňa: rezervácie zasadacích miestností, zabezpečenie občerstvenia, prípravu a udržiavanie zoznamov účastníkov, ako aj príslušné dokumenty
- Kontaktná osoba pre zahraničné aktivity, sledovanie agendy pracovných skupín a eventov, zabezpečenie splnenia požiadaviek na spoluprácu;
- Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EK, OECD) a ostatnými fiškálnymi inštitúciami v súvislosti s formálnymi a neformálnymi zoskupeniami fiškálnych rád
- Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu
- Teambuildingové aktivity
- 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
- Sick days
- Rekreačné poukazy
- Príspevok na III. pilier
Pozícia si vyžaduje pracovné skúsenosti, preto je pozícia otvorená len pre uchádzačov, ktorí už vedia čo daná pozícia obnáša a chcú sa v tejto oblasti profesne ďalej rozvíjať.Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci, vyskúšame písanie, počítanie, prácu v exceli a určite otestujeme aj angličtinu.Ak všetko pôjde dobre, tak budú len dve kolá.Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore
ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanieJazykové znalosti
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Elektronická schránka Slovensko.sk – ZákladyPrax na pozícii/v oblasti
asistent/ka, office manažérPočet rokov praxe
2Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť
- Zodpovednosť a spoľahlivosť
- Orientácia na detail
- Flexibilita
- Schopnosť určovať si priority
- Záujem zlepšovať veci
- Príjemné vystupovanie
Stručná charakteristika spoločnosti
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť (RRZ) bola zriadená v roku 2012 ako verejná inštitúcia nezávislá od vlády s cieľom hodnotiť vývoj verejných financií, dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, hospodárnosti a hodnotiť dodržiavanie pravidiel rozpočtovej zodpovednosti.
Poskytujeme nezávislý pohľad na vývoj ekonomiky a verejných financií, analyzujeme vplyv politických rozhodnutí vlády na verejné financie a hodnotíme vyhliadky na dosiahnutie fiškálneho cieľa vlády. Poskytujeme neskreslené informácie verejnosti v oblasti verejných financií vo forme správ o dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, o fiškálnych rizikách a trendoch vo výdavkoch na sociálne zabezpečenie. Rovnako pripravujeme články a komentáre k ekonomickým a fiškálnym otázkam.Počet zamestnancov
25-49 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Viktor Novysedlák
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv