Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť: Office manažér/ka

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 850 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 850 EUR/mesiac. Mzda po skúšobnej dobe od 1850 eur, v závislosti od skúseností a kvalít uchádzača. Možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významné. Kvalitu uchádzača vieme férovo oceniť.Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu KRRZ a organizačné a administratívne zabezpečenie činností členov Rady pre rozpočtovú zodpovednosťNa oddelení budú celkom 2 osoby, pričom je možné ich doplnenie o brigádnika (študenta) na vopred zadefinované výpomoci.Pozícia je čiastočne manažérskeho typu, t.j. úspešný uchádzač bude disponovať právomocami zorganizovať chod sekretariátu, budú mu pridelené oprávnenia podpisovať vybrané dokumenty v mene inštitúcie. Na druhej strane, musí byť zabezpečená zastupiteľnosť, a teda musí vedieť vykonávať všetky nižšie uvedené činnosti, ale očakáva sa primerané prerozdelenie agendy medzi zamestnancami oddelenia.Náplňou práce na tejto pozícii bude vykonávanie, resp. zabezpečenie nasledujúcich činnosti:Administratívne:
  • Evidencia dochádzky zamestnancov a stravných lístkov
  • Spravovanie kalendárov a pošty, návrh korešpondencie a reagovanie na telefónne hovory
  • Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely, evidencia zmlúv
  • Administrácia projektov spolufinancovaných z fondov EÚ
  • Administrácia a asistencia pri BOZP, OPP a ZS
  • Administrácia mobilných hlasových a dátových služieb (aktivácia, zúčtovanie)
  • Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku, vrátane ich prideľovania oprávneným osobám.
  • Evidencia a správa majetku
  • Práca s portálom právnych predpisov
  • Organizovanie domácich a zahraničných služobných ciest a školení, ktoré zahŕňa: cestovné a hotelové rezervácie, žiadosti o víza, spracovanie vyúčtovania výdavkov, a iné následné akcie
  • Zabezpečenia občerstvenia pre návštevy, základná obsluha počas návštev (podanie kávy, čaju, vody)
Odborné:
  • Personalistika, príprava pracovných zmlúv a dodatkov; sledovanie legislatívy v tejto oblasti
  • GDPR agenda
  • Zákon č.211/200 Z.z. o slobodnom prístupe k informáciám
  • Komunikácia s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi kancelárie rady
  • Príprava zmlúv pre poskytovateľov služieb
  • Príprava rozpočtu KRRZ, sledovanie čerpania, komunikácia s Ministerstvom financií SR, audítormi, kontrolnými orgánmi, výročné správy
  • Asistovanie pri príprave verejného obstarávania a obsluha elektronického kontraktačného systému (EKS) a portálov EVO a CRZ
  • Vypracovávanie interných predpisov
Event manažment:
  • V spolupráci s komunikačným oddelením Organizácia teambuildingov a interných podujatí zamestnancov kancelárie rady, organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, ktoré zahŕňa: rezervácie zasadacích miestností, zabezpečenie občerstvenia, prípravu a udržiavanie zoznamov účastníkov, ako aj príslušné dokumenty
Medzinárodné záležitosti:
  • Kontaktná osoba pre zahraničné aktivity, sledovanie agendy pracovných skupín a eventov, zabezpečenie splnenia požiadaviek na spoluprácu;
  • Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EK, OECD) a ostatnými fiškálnymi inštitúciami v súvislosti s formálnymi a neformálnymi zoskupeniami fiškálnych rád
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu
  • Teambuildingové aktivity
  • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
  • Sick days
  • Rekreačné poukazy
  • Príspevok na III. pilier
Informácie o výberovom konaní
Pozícia si vyžaduje pracovné skúsenosti, preto je pozícia otvorená len pre uchádzačov, ktorí už vedia čo daná pozícia obnáša a chcú sa v tejto oblasti profesne ďalej rozvíjať.Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci, vyskúšame písanie, počítanie, prácu v exceli a určite otestujeme aj angličtinu.Ak všetko pôjde dobre, tak budú len dve kolá.Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaVzdelanie v odbore
ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanieJazykové znalosti
Anglický jazyk – Pokročilý (C1)Ostatné znalosti
Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý
Elektronická schránka Slovensko.sk – ZákladyPrax na pozícii/v oblasti
asistent/ka, office manažérPočet rokov praxe
2Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Samostatnosť
  • Zodpovednosť a spoľahlivosť
  • Orientácia na detail
  • Flexibilita
  • Schopnosť určovať si priority
  • Záujem zlepšovať veci
  • Príjemné vystupovanie
Schopnosť orientovať sa v platnej legislatíve, týkajúcej sa GDPR, verejného obstarávania, zákonníka práce, BOZP a iných predpisov týkajúcich sa chodu inštitúcieBudeme vyžadovať, aby úspešný uchádzač najneskôr počas skúšobnej doby získal občiansky preukaz s čipom a prístupom do elektronickej schránky Slovensko.sk tak, aby mu mohli byť pridelené práva spravovať schránku KRRZ.Bezpodmienečne nutné sú výborné organizačné a komunikačné schopnosti, ochota počúvať a hľadať riešenia.Si človek, ktorý má rád poriadok vo veciach, multitasking zvládaš ľavou zadnou a si rád súčasťou niečoho väčšieho, čo dobre funguje. Si schopná/ý komunikovať so všetkými typmi ľudí a keď je treba, aj po anglicky. Ak veci nejdú tak ako by mali (čo sa pri práci na tejto pozícií určite občas stane), nespanikáriš a nájdeš riešenie.Nemáme nič proti politickému presvedčeniu, ale ak chceme mať istotu, že budete pristupovať ku svojej práci nestranne, je dôležité, aby ste neboli aktívne činný v štruktúrach politických strán. Okrem toho budeme vyžadovať oznámenie vedľajších platených/neplatených aktivít, ktoré by mohli súvisieť s našou činnosťou a potenciálne by ovplyvnili reputáciu našej inštitúcie.Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Rada pre rozpočtovú zodpovednosť (RRZ) bola zriadená v roku 2012 ako verejná inštitúcia nezávislá od vlády s cieľom hodnotiť vývoj verejných financií, dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, hospodárnosti a hodnotiť dodržiavanie pravidiel rozpočtovej zodpovednosti.
Poskytujeme nezávislý pohľad na vývoj ekonomiky a verejných financií, analyzujeme vplyv politických rozhodnutí vlády na verejné financie a hodnotíme vyhliadky na dosiahnutie fiškálneho cieľa vlády. Poskytujeme neskreslené informácie verejnosti v oblasti verejných financií vo forme správ o dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, o fiškálnych rizikách a trendoch vo výdavkoch na sociálne zabezpečenie. Rovnako pripravujeme články a komentáre k ekonomickým a fiškálnym otázkam.Počet zamestnancov
25-49 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Viktor Novysedlák
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Inštitút SGI: office manažér/asistent projektových manažérov

    Institut SGI

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 500 € za mesiac
    Office manažér/office manažérka a asistent/asistentka projektových manažérov Náplň práce: Náplňou práce bude starostlivosť o chod kancelárie, čo zahŕňa najmä vybavovanie telefo…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • WWF Slovensko: Asistent/ka / Office manažér/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 300 - 1 500 € za mesiac
    Miesto: office (Bratislava) / hybrid Pracovný čas: flexibilný /pevný Druh úväzku: Skrátený úväzok alebo Plný úväzok Spolupráca: trvalý pracovný pomer Odmena: 1300 – 1500 € / me…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Slovenská nadácia pre UNICEF: Office manažér/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 850 € za mesiac
    Miesto práce: Michalská 7, Bratislava Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: 01. 03. 2024 Mzdové podmienky (brutto): 1 850 EUR/mesiac Informácie o pracovnom miest…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť