Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á špecialista/ka v projektovej kancelárii magistrátu – štartovanie projektov
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 1 800 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 800 EUR/mesiac. 1.800 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalosti', pracovných skúsenosti' a schopnosti'Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Príprava a správa agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o štartovaní projektov magistrátu / mesta, vrátane rozosielania podkladov pred grémiom a tvorba zápisov z jeho stretnutí,
- Poradenstvo pre odborné útvary magistrátu pri spracovávaní projektových ideí a zámerov, vrátane objasnenia procesu štartovania projektu zadávateľom, projektovým manažérom a projektovým tímom, a sprevádzania pri prezentovaní ideí a zámerov spolupracujúcim útvarom a riadiacim grémiám projektov, ako aj sprístupňovania vzorových dokumentov na spracovanie,
- Riadenie procesov prípravy projektových ideí a zámerov pre následné rozhodovanie Portfóliového grémia v súlade s existujúcim štandardom a metodikou projektového riadenia na magistráte,
- Príprava stanovísk Projektovej kancelárie magistrátu pre navrhované projektové idey a zámery z pohľadu magistrátneho projektového portfólia,
- Moderovanie stretnutí s projektovými manažérmi a zadávateľmi projektov a overovanie informácií uvedených v projektových ideách a zámeroch,
- Kontrola návrhu rozhodnutí v projektových ideách a projektových zámeroch,
- Kontrola priebežných a finálnych projektových ideí a priebežných a finálnych projektových zámerov,
- Kontrola zapracovania a zohľadnenia pripomienok a stanovísk útvarov a/alebo Portfóliového grémia k projektovým ideám a projektovým zámerom, Spolupráca pri spracovaní projektovej metodiky pre oblasť štartovania projektov a spolupráca pri implementácii a optimalizácii tohto procesu.
- Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
- Možnosť profesijného a odborného rastu.
- Ďalšie benefity:
- pružný pracovný čas
- 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
- sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na
- stravovanie, sociálna výpomoc
- možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
- Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
- Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
18.1.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaPrax na pozícii/v oblasti
Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou, alebo prax v procesnom mPočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie 2. stupňa.
- Skúsenosť s riadením konkrétnych projektov vo verejnej správe podmienkou.
- Skúsenosť s prípravou zadaní projektov podmienkou. Skúsenosť s prípravou žiadostí o externé financovanie alebo granty výhodou.
- Skúsenosť v oblasti poradenstva, projektového consultingu výhodou.
- Skúsenosť s rozpočtovaním projektov.
- Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou, alebo prax v procesnom manažmente
- Znalosť štandardov PMI, IPMA, Prince 2, Prince 2 Agile, ISO 21 500, ISO 9001.
- Komunikatívnosť, asertivita.
- Spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na detail, dobré organizačné schopnosti, flexibilita, time management, odolnosť proti stresu. Bezúhonnosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv