Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á špecialista/ka v projektovej kancelárii magistrátu – štartovanie projektov

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 1 800 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: Dohodou
Mzdové podmienky (brutto): 1 800 EUR/mesiac. 1.800 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalosti', pracovných skúsenosti' a schopnosti'Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • Príprava a správa agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o štartovaní projektov magistrátu / mesta, vrátane rozosielania podkladov pred grémiom a tvorba zápisov z jeho stretnutí,
  • Poradenstvo pre odborné útvary magistrátu pri spracovávaní projektových ideí a zámerov, vrátane objasnenia procesu štartovania projektu zadávateľom, projektovým manažérom a projektovým tímom, a sprevádzania pri prezentovaní ideí a zámerov spolupracujúcim útvarom a riadiacim grémiám projektov, ako aj sprístupňovania vzorových dokumentov na spracovanie,
  • Riadenie procesov prípravy projektových ideí a zámerov pre následné rozhodovanie Portfóliového grémia v súlade s existujúcim štandardom a metodikou projektového riadenia na magistráte,
  • Príprava stanovísk Projektovej kancelárie magistrátu pre navrhované projektové idey a zámery z pohľadu magistrátneho projektového portfólia,
  • Moderovanie stretnutí s projektovými manažérmi a zadávateľmi projektov a overovanie informácií uvedených v projektových ideách a zámeroch,
  • Kontrola návrhu rozhodnutí v projektových ideách a projektových zámeroch,
  • Kontrola priebežných a finálnych projektových ideí a priebežných a finálnych projektových zámerov,
  • Kontrola zapracovania a zohľadnenia pripomienok a stanovísk útvarov a/alebo Portfóliového grémia k projektovým ideám a projektovým zámerom, Spolupráca pri spracovaní projektovej metodiky pre oblasť štartovania projektov a spolupráca pri implementácii a optimalizácii tohto procesu.
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Možnosť priznania peňažných benefitov: osobné príplatky a odmeny, príspevok do DDS 2 - 3 %
  • Možnosť profesijného a odborného rastu.
  • Ďalšie benefity:
  • pružný pracovný čas
  • 2 dni v kalendárnom roku na regeneráciu pracovnej sily
  • sociálna politika - príspevok na dopravu, príspevok na
  • stravovanie, sociálna výpomoc
  • možnosť bezplatného vstupu do vybraných mestských inštitúcií
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:
  • Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
  • Údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Poznámka:Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 18.1.2024Zverejnené dňa: 4.1.2024Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
18.1.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaPrax na pozícii/v oblasti
Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou, alebo prax v procesnom mPočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • VŠ vzdelanie 2. stupňa.
  • Skúsenosť s riadením konkrétnych projektov vo verejnej správe podmienkou.
  • Skúsenosť s prípravou zadaní projektov podmienkou. Skúsenosť s prípravou žiadostí o externé financovanie alebo granty výhodou.
  • Skúsenosť v oblasti poradenstva, projektového consultingu výhodou.
  • Skúsenosť s rozpočtovaním projektov.
  • Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou, alebo prax v procesnom manažmente
  • Znalosť štandardov PMI, IPMA, Prince 2, Prince 2 Agile, ISO 21 500, ISO 9001.
  • Komunikatívnosť, asertivita.
  • Spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na detail, dobré organizačné schopnosti, flexibilita, time management, odolnosť proti stresu. Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Poschová
Tel.: +421259356336
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv