Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á špecialista/ka v projektovej kancelárii magistrátu

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • 2 200 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.10.2024
Mzdové podmienky (brutto): 2 200 EUR/mesiac. 2 200 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalosti', pracovných skúsenosti' a schopnosti'Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úspešný kandidát/-ka bude pri príprave a štartovaní rôznych typov mestských projektov už od ich prvotných ideí, ako aj pri rozhodovaní o ich pripravenosti a ďalšom pokračovaní do fáze plánovania a realizácie. Bude preto zodpovedný/-á za:
  • Riadenie a dohľad nad dodržiavaním procesu štartovania projektov, ako aj za garanciu kvality procesu štartovania projektov v kontexte Hlavného mesta SR Bratislavy,
  • Poradenstvo pri príprave projektových ideí a zámerov projektov Hlavného mesta
  • Odovzdanie projektov Hlavného mesta do supervízie riadiacich grémií konkrétnych projektov,
  • Prípravu a správu agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o projektových zámeroch a o naštartovaní alebo zastavení projektov.
Rámcová náplň práce:
  • Príprava a správa agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o štartovaní projektov magistrátu / mesta, vrátane rozosielania podkladov pred grémiom a tvorba zápisov z jeho stretnutí,
  • Poradenstvo pre odborné útvary magistrátu pri spracovávaní projektových ideí a zámerov, vrátane objasnenia procesu štartovania projektu zadávateľom, projektovým manažérom a projektovým tímom, a sprevádzania pri prezentovaní ideí a zámerov spolupracujúcim útvarom a riadiacim grémiám projektov, ako aj sprístupňovania vzorových dokumentov na spracovanie,
  • Riadenie procesov prípravy projektových ideí a zámerov pre následné rozhodovanie Portfóliového grémia v súlade s existujúcim štandardom a metodikou projektového riadenia na magistráte,
  • Príprava stanovísk Oddelenia rozvoja projektového riadenia pre rozhodnutia Portfóliových grémií pre navrhované projektové idey a zámery z pohľadu magistrátneho projektového portfólia a procesu projektového riadenia,
  • Moderovanie stretnutí s projektovými manažérmi a zadávateľmi projektov a overovanie informácií uvedených v projektových ideách a zámeroch,
  • Kontrola návrhu rozhodnutí v projektových ideách a projektových zámeroch,
  • Kontrola priebežných a finálnych projektových ideí a priebežných a finálnych projektových zámerov,
  • Kontrola zapracovania a zohľadnenia pripomienok a stanovísk útvarov a/alebo Portfóliového grémia k projektovým ideám a projektovým zámerom,
  • Spracovanie projektovej metodiky pre oblasť štartovania projektov a spolupráca pri implementácii a optimalizácii tohto procesu.
Zamestnanecké výhody, benefity
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity:
  • Peňažné benefity: bonusy a odmeny
  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa
Informácie o výberovom konaní
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov: * Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  • Životopis.
  • Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Poznámka: Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 03.09.2024.Zverejnené dňa 20.08.2024Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaPrax na pozícii/v oblasti
min. 3 roky v projektovom riadeníPočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • VŠ vzdelanie 2. stupňa.
  • Skúsenosť s riadením konkrétnych projektov vo verejnej správe výhodou.
  • Skúsenosť s riadením stavebných projektov výhodou.
  • Skúsenosť s prípravou zadaní projektov podmienkou. Skúsenosť s prípravou žiadostí o externé financovanie alebo granty výhodou.
  • Skúsenosť v oblasti poradenstva, projektového consultingu výhodou.
  • Skúsenosť s rozpočtovaním projektov.
  • Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou.
  • Znalosť štandardov PMI, IPMA, Agile, výhodou.
  • Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint. Outlook podmienkou a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner), Sharepoint, Visio.
  • Výrazné organizačné a komunikačné schopnosti, práca s textom.
  • Spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na detail, flexibilita, odolnosť proti stresu.
  • Bezúhonnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv