Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy: Projektový/á špecialista/ka v projektovej kancelárii magistrátu
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 2 200 € za mesiac
- Trvalý pracovný pomer
- Plný úväzok
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: 01.10.2024
Mzdové podmienky (brutto): 2 200 EUR/mesiac. 2 200 EUR/mes. – možnosť osobného príplatku v závislosti od odborných znalosti', pracovných skúsenosti' a schopnosti'Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Úspešný kandidát/-ka bude pri príprave a štartovaní rôznych typov mestských projektov už od ich prvotných ideí, ako aj pri rozhodovaní o ich pripravenosti a ďalšom pokračovaní do fáze plánovania a realizácie. Bude preto zodpovedný/-á za:
- Riadenie a dohľad nad dodržiavaním procesu štartovania projektov, ako aj za garanciu kvality procesu štartovania projektov v kontexte Hlavného mesta SR Bratislavy,
- Poradenstvo pri príprave projektových ideí a zámerov projektov Hlavného mesta
- Odovzdanie projektov Hlavného mesta do supervízie riadiacich grémií konkrétnych projektov,
- Prípravu a správu agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o projektových zámeroch a o naštartovaní alebo zastavení projektov.
- Príprava a správa agendy Portfóliového grémia, ktoré rozhoduje o štartovaní projektov magistrátu / mesta, vrátane rozosielania podkladov pred grémiom a tvorba zápisov z jeho stretnutí,
- Poradenstvo pre odborné útvary magistrátu pri spracovávaní projektových ideí a zámerov, vrátane objasnenia procesu štartovania projektu zadávateľom, projektovým manažérom a projektovým tímom, a sprevádzania pri prezentovaní ideí a zámerov spolupracujúcim útvarom a riadiacim grémiám projektov, ako aj sprístupňovania vzorových dokumentov na spracovanie,
- Riadenie procesov prípravy projektových ideí a zámerov pre následné rozhodovanie Portfóliového grémia v súlade s existujúcim štandardom a metodikou projektového riadenia na magistráte,
- Príprava stanovísk Oddelenia rozvoja projektového riadenia pre rozhodnutia Portfóliových grémií pre navrhované projektové idey a zámery z pohľadu magistrátneho projektového portfólia a procesu projektového riadenia,
- Moderovanie stretnutí s projektovými manažérmi a zadávateľmi projektov a overovanie informácií uvedených v projektových ideách a zámeroch,
- Kontrola návrhu rozhodnutí v projektových ideách a projektových zámeroch,
- Kontrola priebežných a finálnych projektových ideí a priebežných a finálnych projektových zámerov,
- Kontrola zapracovania a zohľadnenia pripomienok a stanovísk útvarov a/alebo Portfóliového grémia k projektovým ideám a projektovým zámerom,
- Spracovanie projektovej metodiky pre oblasť štartovania projektov a spolupráca pri implementácii a optimalizácii tohto procesu.
Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity:
- Peňažné benefity: bonusy a odmeny
- Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
- 5 dní dovolenky navyše
- 2 dni regeneračného voľna
- Psychologické poradenstvo
- Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
- Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
- Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
- Multisport karta pre športové vyžitie
- Možnosť vzdelávania a školení
- Príspevok na stravovanie
- Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
- Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa
Zoznam požadovaných dokladov a materiálov: * Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
- Životopis.
- Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňaPrax na pozícii/v oblasti
min. 3 roky v projektovom riadeníPočet rokov praxe
3Osobnostné predpoklady a zručnosti
- VŠ vzdelanie 2. stupňa.
- Skúsenosť s riadením konkrétnych projektov vo verejnej správe výhodou.
- Skúsenosť s riadením stavebných projektov výhodou.
- Skúsenosť s prípravou zadaní projektov podmienkou. Skúsenosť s prípravou žiadostí o externé financovanie alebo granty výhodou.
- Skúsenosť v oblasti poradenstva, projektového consultingu výhodou.
- Skúsenosť s rozpočtovaním projektov.
- Min. 3 ročná preukázateľná prax v oblasti projektového riadenia podmienkou.
- Znalosť štandardov PMI, IPMA, Agile, výhodou.
- Dobré znalosti práce s Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft PowerPoint. Outlook podmienkou a s plánovacími nástrojmi (napr. MS Project, Teams, Planner), Sharepoint, Visio.
- Výrazné organizačné a komunikačné schopnosti, práca s textom.
- Spoľahlivosť, precíznosť, orientácia na detail, flexibilita, odolnosť proti stresu.
- Bezúhonnosť.
Stručná charakteristika spoločnosti
Verejná správa – samosprávaPočet zamestnancov
500-999 zamestnancovKontakt
Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail:Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.
EurActiv