Človek v ohrození: Office Manažér/ka

  • Bratislava, Bratislavský kraj
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Miesto: Bratislava
Nástup: Ihneď (dohodou)
Typ pracovnej ponuky: Trvalý pracovný pomer
Mesačná odmena: od 1099 €Náplň práce, právomoci a zodpovednostiMÁŠ CHUŤ A ODVAHU POMÁHAŤ TÝM, KTORÍ TO NAJVIAC POTREBUJÚ? CHCEŠ ROBIŤ PRÁCU, KTORÁ DÁVA ZMYSEL?Pridaj sa k nám a buď jedna / jedným z nás! Prispej k tvorbe a rozvoju Slovenska ako otvorenej, tolerantnej a solidárnej spoločnosti. Pomôž nám zabezpečiť chod našej kancelárie a vytvoriť príjemné pracovné prostredie pre našich kolegov a kolegyne.AKÁ BUDE TVOJA NÁPLŇ PRÁCE A AKÉ PRÁVOMOCI A ZODPOVEDNOSTI BUDEŠ MAŤ?
  • Riadenie a zodpovednosť za office management v kancelárii na Baštovej ulici v Bratislave.
  • Zodpovednosť za kancelárske priestory, vrátane vybavenia, kancelárskych, čistiacich a kuchynských potrieb, čistoty a bezpečnosti na základe interných smerníc, rozpočtu a potrieb. Schvaľovanie požiadaviek na nákupy v rámci schváleného rozpočtu.
  • Byť hlavným kontaktom pre majiteľa budovy a zabezpečovať všetky potrebné úkony s tým spojené
  • Byť prvou kontaktnou osobou pre návštevníkov, kolegov aj externých partnerov a vhodne smerovať požiadavky ďalej do organizácie
  • Byť hlavným kontaktom pre externú IT firmu a zabezpečovať tok interných IT požiadaviek a ich plnenia na základe s zmluvy. V spolupráci s Prevádzkovým manažérom dohliadať na plnenie dlhodobejsich projektov v oblasti IT.
  • Byť hlavným kontaktom pre firmy zabezpečujúce mobilné spojenie. Viesť evidenciu mobilných telefónov organizácie a priebežne vyhodnocovať výhodnosť zvolených programov.
  • Zodpovednosť za celofiremný manažment dokumentov a archiváciu zmlúv. Vybavovanie splnomocnení.
  • Zodpovednosť za funkčný systém obehu pošty v organizácii.
  • Plánovanie, organizácia a realizácia interných podujatí v spolupráci s HR a iných stretnutí podľa požiadaviek a potrieb
  • Koordinácia domácich a zahraničných služobných ciest pre riaditeľku ČvO (časovo obmedzene).
  • Sprava kalendára pre riaditeľku ČvO (časovo obmedzene).
  • Práca vo firemných systémoch
  • Riešenie ad-hoc situácií a ďalšie úlohy po dohode s nadriadeným.
Koho hľadáme
TAKTO SI ŤA PREDSTAVUJEME:
  • skúsenosť aspoň 2 roky v podobnej roli (office manager, front office alebo back office)
  • prax v neziskovom sektore / v mimovládnej organizácii je pre Teba výhodou
  • Nadšenie pre poslanie ČVO a súlad s hodnotami ČVO
  • Využívaš technológie spracovania dát, online komunikáciu a MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) na vyššej užívateľskej úrovni
  • Plynule komunikuješ (ústne i písomne) v anglickom jazyku min. na úrovni B2
  • Dokážeš pracovať samostatne, precízne a zodpovedne a môžeme sa na Teba spoľahnúť
  • Rád/rada komunikuješ a máš príjemné vystupovanie
  • Máš vysoké pracovné nasadenie a schopnosť pracovať v krátkych termínoch
  • Tvojou silnou stránkou sú organizačné a koordinačné schopnosti, stanovovanie a dodržiavanie priorít
  • Vieš syntetizovať zložité citlivé písomné a ústne informácie, následne ich analyzovať a pracovať s nimi
  • Si tímový/á hráč/ka, flexibilný/á a autonómny/a
Prečo si vybrať nás
ČO SA TI U NÁS BUDE PÁČIŤ:
  • naša spoločná práca má zmysel - vďaka nej sme schopní pomáhať konkrétnym ľuďom nielen doma, ale i vo svete
  • sme výborný tím, v ktorom je radosť pracovať
  • podporujeme Tvoje nápady tímovou prácou na ich realizácii
  • užívame si 5 dní dovolenky navyše
  • máme 3 dni sick days
  • využívame flexibilný pracovný čas, vrátane možnosti využitia home office
  • športujeme a relaxujeme s Multisport kartou
  • máme prístup na vzdelávací portál Seduo
Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • Inštitút SGI: office manažér/asistent projektových manažérov

    Institut SGI

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 500 € za mesiac
    Office manažér/office manažérka a asistent/asistentka projektových manažérov Náplň práce: Náplňou práce bude starostlivosť o chod kancelárie, čo zahŕňa najmä vybavovanie telefo…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • WWF Slovensko: Asistent/ka / Office manažér/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 300 - 1 500 € za mesiac
    Miesto: office (Bratislava) / hybrid Pracovný čas: flexibilný /pevný Druh úväzku: Skrátený úväzok alebo Plný úväzok Spolupráca: trvalý pracovný pomer Odmena: 1300 – 1500 € / me…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Kancelária Rady pre rozpočtovú zodpovednosť: Office manažér/ka

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 850 € za mesiac
    Miesto práce: Mlynské nivy, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: ihneď, prípadne dohodou Mzdové podm…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť