Detský hospic Plamienok: Office manager Plamienok n.o

Detsky hospic Plamienok

  • Petržalka, Bratislava
  • 700 - 900 € za mesiac
  • Trvalý pracovný pomer
  • Plný úväzok
  • Pred 2 mesiacmi
  • Bez námahy pošlite žiadosť
Informácie o pracovnom miesteMiesto práce: Zadunajská cesta, Petržalka
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: dohodou
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 700-900€Náplň práce, právomoci a zodpovednostiNáplň práce, právomoci a zodpovednosti
„Dobre vidíme iba srdcom.“ (Antoine de Saint-Exupéry)Ak je Vám tento výrok blízky, hľadáte prácu, ktorá je i poslaním a ste proaktívny, dynamický, ústretový, systematický a zodpovedný človek, môžete byť práve Vy správnym človekom pre nami obsadzovanú pozíciu asistenta oddelenia fundraisingu v neziskovej organizácii Plamienok. PLAMIENOK n.o. zabezpečuje starostlivosť o nevyliečiteľne choré deti a ich rodiny v domácom prostredí, poskytuje psychologickú a sociálnu pomoc deťom po strate blízkeho a rodinám po strate dieťaťa, poskytuje vzdelávanie v oblasti paliatívnej starostlivosti, tým, ktorí prichádzajú do kontaktu s nevyliečiteľne chorými deťmi. Vzhľadom na skutočnosť, že poskytujeme svojim klientom služby na vysokej úrovni, vyžadujeme aj od svojich zamestnancov nadštandardné výkony. Keďže vieme, že Vašim krédom je osobnostný rast ponúkame túto možnosť a veríme, že ju využijete nielen pre seba ale, že budete darom pre celú spoločnosť.Úlohou asistenta oddelenia fundraisingu organizácie PLAMIENOK n.o. je v súčinnosti s misiou a víziou Plamienka samostatne a proaktívne poskytovať kompletnú administratívnu a technickú podporu a zabezpečovať :
  • Administratívna podpora oddelenia fundraisingu ako i ostatných oddelení neziskovej organizácie PLAMIENOK n.o. (poskytovanie všeobecných informácií o organizácii, starostlivosť o návštevy, prijímanie a prepájanie telefonických hovorov, objednávanie spotrebného materiálu, spracovanie a distribúcia došlej a odosielanej pošty, vytváranie listov pomocou hromadnej korešpondencie, tvorba prezentácií, tabuliek a iných
dokumentov) * Starostlivosť o priestory, technické vybavenie, vozový park. Udržiavanie vnútorného vybavenia a všetkých priestorov neziskovej organizácie vo funkčnom stave a čistote.
  • Administratívne a materiálne zabezpečenie vzdelávacích kurzov organizácie, podieľanie sa na organizácii vzdelávacích kurzov pre verejnosť aj pre zamestnancov organizácie
  • Zodpovednosť za zverenú hotovosť a mesačné vyúčtovania
  • Aktívna spolupráca na tímových stretnutiach a poradách, reporting
  • Riešenie neočakávaných a urgentných úloh - výzvy nás navštevujú skoro denne 🙂
Zamestnanecké výhody, benefity
  • Trvalý pracovný pomer v Bratislave
  • Dynamická, tvorivá a aktívna práca
  • Samostatnosť v organizovaní práce
  • Aktívne používanie anglického jazyka
  • Vzdelávanie v oblasti pôsobenia a činnosti PLAMIENOK n.o. - viac informácií na osobnom stretnutí
Informácie o výberovom konaníAk Vás naša ponuka zaujala, pošlite nám prosím:
– štruktúrovaný životopis v anglickom a slovenskom jazyku
– motivačný list v SJ a AJ
– súhlas so spracovaním osobných údajovKontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú naše požiadavky a zašlú všetky vyžiadané dokumenty. Za pochopenie ďakujeme.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania: 31.8.2018Požiadavky na zamestnancaPozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňaJazykové znalosti:
Anglický jazyk – Mierne pokročilý (B1)Ostatné znalosti:
Microsoft Word – pokročilý
Microsoft Excel – pokročilý
Microsoft Outlook – pokročilý
Microsoft PowerPoint – pokročilý
Hospodárska korešpondencia – základyVodičský preukaz: BPozícia je vhodná pre absolventa: ÁnoOsobnostné predpoklady a zručnosti:Hľadáme človeka, pre ktorého je práca nielen prácou, ale i vnútorným naplnením. Radi by sme získali do tímu práve Vás, ak:
  • máte skúsenosť s administratívnou prácou a zabezpečovaním každodenného chodu kancelárie a organizácie
  • máte všeobecný prehľad
  • viete komunikovať s ľuďmi v rôznych oblastiach, presvedčiť, prípadne máte i vyjednávacie zručnosti
  • máte výborný písomný prejav a štylistiku
  • máte zmysel pre detail a dobré logické myslenie
  • ste samostatným človekom, ktorý je proaktívny, flexibilný a kreatívny a má dobrý time management a súčasne viete a chcete pracovať v tíme
  • máte schopnosť dobrého posúdenia priorít a multitaskingu
  • ste dynamický, systematický a zodpovedný človek a dobre zvládate stresové a krízové situácie
  • ste empatický/á, máte cit pre situáciu a ste diplomatický/á
  • ste ochotný/á učiť sa, osobnostne rásť a dlhodobejšie pracovať v oblasti pôsobenia PLAMIENOK, n.o.
  • viete a ste ochotný/á pracovať i pod prípadným tlakom, rovnako i v náročnej pracovnej oblasti (konfrontácia s témou straty blízkeho)
  • ste aktívny vodič a zvládnete samostatne jazdiť po Bratislave
  • viete aktívne používať anglický jazyk slovom i písmom, nakoľko nami organizované vzdelávanie prebieha i v cudzom jazyku
Inzerujúca spoločnosťStručná charakteristika spoločnosti:
PLAMIENOK n.o. zamestnáva zdravotné sestry, lekárov, sociálnych pracovníkov a psychológov, ktorí sa starajú o nevyliečiteľne choré deti a ich rodiny v ich domácom prostredí. V Poradenskom centre sprevádza rodiny po strate a ponúka odborné poradenstvo a pomoc.Počet zamestnancov: 10-19 zamestnancovAdresa spoločnostiPLAMIENOK n.o.
Zadunajská 6/A
851 01 Bratislava
http://www.plamienok.sk*Disclaimer: EURACTIV Slovensko nie je zodpovedný za obsah zverejnenej pracovnej ponuky.

EurActiv

Podobné ponuky

  • PLAMIENOK n.o: Office manager

    PLAMIENOK n.o.

    • Petržalka, Bratislava
    • 700 - 900 € za mesiac
    Informácie o pracovnom mieste Miesto práce: Zadunajská cesta, Petržalka Druh pracovného pomeru: plný úväzok Termín nástupu: dohodou Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie o…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Office Manager

    Manpower

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 700 € za mesiac
    Náplň práce, právomoci a zodpovednosti Starostlivosť o kancelárske priestory a vybavenie • Koordinácia upratovania, kuchynky a občerstvenia • Zabezpečenie kancelárskych a hygien…
    • Pred 12 dňami
    • Bez námahy pošlite žiadosť
  • Inštitút bankového vzdelávania NBS: Office Manager

    • Bratislava, Bratislavský kraj
    • 1 400 € za mesiac
    Miesto práce: Imricha Karvaša, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu) Druh pracovného pomeru: plný úväzok, skrátený úväzok Termín nástupu: január 2024 / do…
    • Pred 2 mesiacmi
    • Bez námahy pošlite žiadosť