Back Office Manager
Insignia Lifestyle Services s. r. o.
- Bratislava, Bratislavský kraj
- 975 € za mesiac
- Dočasný pracovný pomer
- Plný úväzok
- Controlling of Premium and Call Centre requests.
- Ensuring ongoing telephone communication with the Customers.
- Accomplishing Insignia Shareholder personal requests.
- Filtering incoming e-mails, queries, phone calls and invitations by redirecting or taking forward as appropriate.
- Managing requests (receiving, handling and control).
- Maintaining database in CRM daily.
- Activating Call Centre Customers based on targets.
- Providing support to the LSB Premium Back Office and IGC MICE Team on Holidays/Vacations/Days Off/Manager's request.
- Working closely with international partners and service suppliers, conditions negotiation.
- Providing meaningful and relevant knowledge and insight to Customers regarding the services that we can offer.
- Utilising a variety of resources, including search engines, web-sites and internal resources to research Customer requests with the goal of delivering meaningful and valuable solutions.
- Supporting Marketing division with ideas for the newsletter for the Call Centre Customers.
- Participating in cross training modules (concierge-shopping-travel-control).
- Providing support and training for newcomers.
- Maintaining acceptable performance standards including effectiveness, efficiency and quality.
- Working in a fast-paced, structured Call Centre environment.
Zmennosť: jednozmenná
Nočná práca: Nie
Sezónna práca: Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom): 975 € mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície: Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sféreZdroj: Pracovná ponuka je prevzatá zo stránky .Všeobecne požadované znalosti:Požadovaný stupeň vzdelania: Vyššie odborné vzdelaniePrax: aspoň 6 mesiacovZnalosť slovenského jazyka je nevyhnutná: NieZnalosť jazyka požaduje: ovládanie všetkých definovaných jazykovCudzí jazyk: anglický vysoká - vysoká C1 a C2Počítačové zručnosti: Kancelárske balíky - Microsoft Word- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Excel- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint- pokročilá
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook- pokročilá
Internet- vysokáVšeobecné spôsobilosti: analyzovanie a riešenie problémov
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
komunikácia v cudzom jazyku
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
samostatnosť
tímová prácaOsobnostné predpoklady: analytické myslenie
komunikatívnosť
precíznosť (presnosť)
spoľahlivosťZabezpečenie obsadenia pracovnej pozície
Sprostredkovanie kandidátov: V spolupráci s úradom PSVRForma sprostredkovania: individuálnou formouDátum ukončenia ponuky: 27.09.2025Informácie o obsadení pozície: Pozícia je vhodná aj pre štátnych príslušníkov tretích krajínInformácie o spoločnostiKontaktné údaje:Insignia Lifestyle Services s. r. o.
Zoznam Kariéra